عاشقانه

داد زدن سر بچه

1401/2/25 4:04
نویسنده : فاطمه
241 بازدید
اشتراک گذاری

پسر من دو سالشه و موی بچه ها رو میکشه،نمیدونم چطور باید بهش بفهمونم که نباید اینکارو بکنه چون درکی نداره ،گاهی یه بچه رو میخواد بوس کنه یا ناز کنه شروع میکنه مو کشیدن یا هل دادن منم تا بشه سعی میکنم مواظبش باشم ولی گاهی از دستم درمیره،و چند بار پیش اومده که موی پسرعموی یکساله شو کشیده و یا هلش داده اونم تازه راه افتاده میترسه و گریه میکنه،من با هر روشی مثل حواس پرت کردن یا صحبت کردن و.. نتونستم مانع اینکارش بشم،ولی یه بار که جلوی در آشپزخونه بودم صدای عموش رو شنیدم که داد میزد سرش که نکن و نکش این حرفا و الان خیلی ناراحتم که چرا اینجوری گفت،به دو تا از دوستامم گفتم ولی چون موی بچه اونا رم کشیده بود و یا هلش داده بود اونام احساس کردم انگاری بهش حق دادن،و گفتن خب بچشونه و اینکه حالا یه بار بوده یا فوقش بهشون بگو مسئله ای پیش اومد به من بگین،نمیدونم چکار کنم به همسرمم گفتم که انتقال بده ولی قبول نمیکنه...نمیدونم چجوری جلوی پسرم رو بگیرم،از داد زدن عموش هم خیلی ناراحتم همش تو ذهنم دعوای خیالی میسازم که چجور جوابشو بدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آموزش خرید شماره مجازی اپل آیدی
26 اردیبهشت 01 12:21
ممنون
سایهسایه
26 اردیبهشت 01 13:00
سلام بزرگوار  ببخشید با عرض احترام به نظرم از روانشناسان کمک بگیید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشقانه می باشد