عاشقانه

دانشگاه و گواهینامه

1402/8/12 8:14
نویسنده : فاطمه
77 بازدید
اشتراک گذاری

امسال رشته الهیات گرایش ادیان و عرفان دانشگاه پیام نور قبول شدم

یکی از چیزایی هم که خیلی مشتاقم بهش اینکه با تازه مسلمان ها و یاکسانی که میخوان درباره ی اسلام تحقیق کنن در ارتباط باشم..مثلا توی دفتر تبلیغات اسلامی کار کنم..شاید هم فضای مجازی محیط مناسبی باشه برای ارتباط با این افراد..

خیلی قبل ها یادمه که عصرهای ماه رمضان تلوزیون یه برنامه داشت که هر عصر نشون میداد من و خواهرم می‌دیدیم که با تازه مسلمان ها مصاحبه می‌کرد و اینکه چجوری با اسلام آشنا شدن و چجوری مسلمان شدن،خیلی برای من شیرین بود...

امیدوارم خدا در این زمینه به من توفیق بده..

چندوقتی مشغول تمرین رانندگی هستم تا ان شاءالله گواهینامه بگیرم..بعد از ۷سال پیگیر گرفتنش شدم با خواهر کوچیکترم رفتیم اون همون موقع گرفت من ولش کردم الان دوباره پیگیرش شدم حس بدیه که اون راننده حرفه ای شده من هنوز دنبال تمرین و گرفتن گواهینامه ام.ولی واقعا خیلی نیازش رو تو زندگیم حس میکنم هرچند هنوز خیلی پیشرفتی تو خودم نمیبینم ولی امیدوارم زودتر گواهینامه ام رو بگیرم و خدمت بیشتری به خانواده و خودم و دیگران کنم و آسیبی به کسی نرسونم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشقانه می باشد