عاشقانه

بارداری یکی از اقوام!

1398/1/28 18:22
نویسنده : فاطمه
242 بازدید
اشتراک گذاری

یه خاله بزرگ ناتنی دارم که از مادربزرگمم بزرگتره،دختر همین خالم اول دختر برادرشو برای پسرش خواستگاری میکنه و ازدواج میکنن با اینکه دختره حدود ۳ سال از پسره بزرگتره ،و دوتا بچه دارن الان..حالا ازونور هم برادر دختره میره خواستگاری خواهر پسره که حدود ۱۰،۱۲ سال از دختر هم بزرگتره و اونا ازدواج میکنن،،حدود ۶ ماه قبل از ما،،دختره فک کنم متولد ۷۸،۷۹ باشه،،حالا پریشب شنیدم که دختره بارداره...جالب بود برام..تازه پسر خالم و دختر خالم یه مدتی با هم خوبم نبودن،،حالا به اصطلاح بده بستون کردن😁

خلاصه دوباره حس حسادت من برانگیخته شد گفتم اینجا ثبتش کنم😁

شاید یه روز بیام بهشون بخندم😄

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
28 فروردین 98 18:47
پس اجازه بده من از الان بخندم😅
فاطمه
پاسخ
😊😊😊😁😁😁بفرما😊😅
fatemeh
29 فروردین 98 13:42
😂😂😂
باورت می شه که نمودار کشیدم تا بفهمم می کیو گرفته.
فاطمه
پاسخ
اره..انتظارشو داشتم😂
بالاخره حل شد؟😅😅
مامان وبابامامان وبابا
31 اردیبهشت 98 7:18
ازنعمتهای دیگران شادباش تاخدانیزتورا شادکند.هرچه برای دیگران بخواهی خداهم آنرا روزی تومیکندچون دنیا مکافات عمل هس😘 
فاطمه
پاسخ
خیییلی خوشحال میشم،،کلا خبر بارداری میشنوم حس خوبی دارم😊
طاهرهطاهره
23 تیر 98 0:31
انشالله خ زودشماهم یه نی نی نازداشته باشی❤❤
فاطمه
پاسخ
خیلی ممنونم،ان شاءالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشقانه می باشد