عاشقانه

برنامه ریزی

1398/1/25 22:33
نویسنده : فاطمه
256 بازدید
اشتراک گذاری

احساس میکنم باید برنامه ریزی کنم یه دفتر برنامه ریزی باید تهیه کنم،و کارایی که چندین وقته روی دوشم سنگینی میکنه رو بنویسم و انجام بدم،

روتختی رو تموم کنم

پته هامو بدوزم

چنتا کتاب دارم باید تموم کنم

روزا پیاده روی کنم تا یکم لاغرتر بشم

دوست دارم تا نزدیکای اربعین همه ی این کارامو تموم کنم،و خیلی دلم میخواد سفر اربعین هم برم ان شاءالله

بعد هم دوست دارم بطور جدی برم دنبال طب اسلامی برای بچه 

تا آذر یکسال میشه

دو تا روزه قضا هم باید بگیرم ان شاءالله تا ماه رمضان،ختم قرآنمم باید تموم کنم،بعدشم بخاطر پری روزه هام قضا بشن میخوام سریعتر بگیرمشون

وقتی کارام میمونه احساس سنگینی میکنم !وقتی انجامشون میدم خیلی احساس خوبی دارم

۶ ماه وقت دارم

ان شاءالله خدا کمکم کنه به موقع به همشون برسم😊

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
26 فروردین 98 10:48
انشاالله👍
fatemeh
26 فروردین 98 17:58
سلام فاطمه جونم.
آره منم برنامه ریزی این شکلی خیلی دوست دارم.به آدم حس مفید بودن می ده.حتما بعد هر کدوم به خودت جایزه بده.
پیشنهاد می کنم کنار طب اسلامی و قبلش پیش یه دکتر متخصص بری.کار باید به دست کاردان باشه.دکتر متخصص آمادت می کنه.کسری و کمبود ویتامینتو تشخیص می ده.و قطعا بیشتر کمکت می کنه.عزیز دلم من خیلی کانالا تو همین نینی وبلاگ می شناسم که اول خاطرات آقا و خانم بود الان شده خاطرات آقا و خانم و فنچولشون.
خدا به وقتت برکت بده و به دلت نگاه کنه نازنین دلم.
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم..گفتم بجای اینکه همش ازین شاخه به اون شاخه بپرم فقط یه نوع درمانو پیش بگیرم،چون آشنا داریم ازین جهت گفتم طب اسلامی برم
ممنون از دعات🌺
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشقانه می باشد