عاشقانه

یه عالمهههه

1398/2/2 17:21
نویسنده : فاطمه
290 بازدید
اشتراک گذاری

یه هیئت خانوادگی هست که هر دوماه یه بار یه جلسه میزاره و همه ی اعضاش هم زوج های جوونن،،چند روز پیش تو جلسه که بودم یه عالمه خانم باردار اونجا بود،بقیه هم همه یکی دو تا بچه کوچیک داشتن،،،با خودم فکر میکردم یعنی همه ی اونا راحت راحت حامله شدن؟مگه میشه؟برام عجیب بود واقعا توی اقواممون ۴،۵ نفر تازه زایمان کردن حالا حدودا همون تعداد الان حامله هستن،،،

خوشمم نمیاد خیلی وارد این وادی ها بشم ولی میاد تو ذهنم منم میام اینجا تخلیشون میکنم

خدایا به وقتش بهترینشو ازت میخوایم

یا ارحم الراحمین

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

fatemeh
2 اردیبهشت 98 19:10
فاطمه جانم سلام
آره می فهممت.یکم ته دل آدم یه جوری می شه اما خب ان شاءالله خدا خیر و خوشی شامل همه کنه.
اما یه چیز دلی بگم.از امام زمان یه بچه ناز تپل سالم صالح بخواه.خیلی حاجتا رو زود می ده.ما ها ایشونو تو معصومین گم کردیم.یادمون رفته که امام حی و حاظر ما ان.یه وقتایی یه جوری حاجت می ده که شرمنده می شی.این برای خودم همین امسال و همین دیشب پیش اومد که می گم.
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم
آره خواستم اتفاقا،،،دقیق و با جزئیات خواسته هامو بهشون گفتم
مهرآرامهرآرا
4 اردیبهشت 98 15:02
سلام
انشالله
راستی شما اهل کجایی عزیزم ؟
فاطمه
پاسخ
سلام،من اهل کرمانم،
مامان پریمامان پری
5 اردیبهشت 98 23:21
امیدوارم به زودی شما هم جواب بگیری و دامنت سبز بشه🙏
فاطمه
پاسخ
خیلی ممنون😊
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشقانه می باشد