عاشقانه

چرا!؟

1397/12/10 16:37
نویسنده : فاطمه
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

روز مادر بچه خواهرم خداروشکر به دنیا اومد و من خیلی خوشحالم ازین بابت..خیلی عزیزو نازنازیه..زود زود دلم براش تنگ میشه...اون روز روز تولد همسر عزیزم بود و شب قبلش براش یه تولد کوچیک تو خونه مامانم گرفتم و کیک و کادو..اونم برام گل خرید...

از حس و حال این روزام باید بگم که حس حال بد و عجیب غریبیه...نمیدونم چرا اینجوری شدم!اصلا انگار کلا احساس پوچی میکنم!نمیدونم بابت گناهه یا چیز دیگه..نمیدونم بچه میخوام یا نه!اصلا نمیفهمم چی میخوام خودم!استغفارم میکنم ولی خب همونم هنوز!نمیفهمم باید چکار کنم!تکلیفم با خودم معلوم نیست،،احساس بی هدفی دارم!حال هیچ دعا خوندنی هم ندارم...انگار وسواس فکری هم گرفتم!نمیدونم باید چکار کنم سبک بشم و حالم خوب بشه،،شاید اگه برم سفر خوب بشم ،شایدم نه!

انگار که احساس کنم زندگی ارزش اینهمه تلاش نداره و یا مثلا هر خوشی با هزار تا بدبختی همراهه و یا مثلا هر ارامشی،ارامش قبل از طوفانه!انگار که از اینده بترسم و از از دست دادن نعمت ها!شاید مال کم بودن توکله،،یا اصلا شاید مال سبک زندگی و تغذیه و...باشه یا حتی بخاطر چشم خوردن!

دلم میخواد بشینم گریه کنم اما حتی گریمم نمیاد..درددل با خدامم نمیاد...نمیدونم چمه..خداکنه خوب بشم زود

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان و بابامامان و بابا
5 فروردین 98 7:21
سلام برای رسیدن به شادی عمیق هرروز سعی کن زیارت عاشورابخونی ترکش نکن فقط۱۰دیقه س.اما عجیب آرامش میده دلتو ازدنیا میکنه و وابسته ی امام حسین ع میکنه اونوقته که به لذت معنوی میرسی که خیلی بالاترازلذتهای جسمیه.اصلاخدا بارحمت واسعه ش مارو خلق کرده تا بهش وصل بشیم مثل خودش بشیم و ازاین خدایی بودن لذت ببریم.خداماروبرای شادبودن خلق کرده و چون بعضی ها هنوزلذت عبادت رونچشیدن فک میکنن دین مخالف لذت وشادیه!!!!!
ازخصوصیات انسان کامله اینه که ازنمازبیشترازشیرینی خوردن لذت ببره.
فاطمه
پاسخ
ممنون..سعیمو میکنم...التماس دعا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشقانه می باشد