عاشقانه

باشگاه

1397/11/3 3:25
نویسنده : فاطمه
211 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه درگیر باشگاه رفتن شدم....چون خیلی شکم و پهلو دارم..دوست دارم یکم اندامم رو فرم بیاد...هم اینکه ان شاءالله کمک کنه زود تر باردار بشم ...از ۱۴ آذر رفتیم توی اقدام که ۱۴ دی پریود شدم...اینماه درگیر باشگاه رفتنم و کلاسای قرآن..۵شنبه و جمعه یه دوره تربیت مربی کودک دارم از صبح تا شب...هم اینکه دنبال کارای تغییر رشته هم دوست دارم برم شنبه ...امیدوارم درست بشه...یکمم دارم خونه تکونی میکنم و تمیز کردن خونه چونکه اگه باردار شدم دیگه نمیتونم کارای سنگین انجام بدم

راستی یادم باه ۵ تا روزه قضامو هم بگیرم به امید خدا

ان شاءالله هرچی خیر و صلاحه

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانمامان
8 بهمن 97 8:37
الهی آمین
بابا و مامانبابا و مامان
30 بهمن 97 11:55
سلام عزیزم غم بیشترازگناهه زیاداستغفارکن وشب زودبخواب تانمازصب بیدارشی.هرروززیارت عاشورا خوندن خیلی به انسان آرامش میده۱۰دیقه طول نمیکشه.
طب اسلامی آیت الله تبریزیان هم یادت نره بری....التملس دعا😀
فاطمه
پاسخ
سلام..اره استغفار میکنم بهترم..گاهی هم احساس میکنم چشم خوردم!
اره همونو خیلی خوشم میاد حس خوبی دارم به طب اسلامی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشقانه می باشد