عاشقانه

احساس بد

1397/11/30 0:50
نویسنده : فاطمه
259 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز خواب نرفتم و خیلی احساس غم میکنم...نمیدونم چرا!بیدلیل بسیااار غمگینم،،،نه حوصله چیزی رو دارم نه ذوقی!چند روزه اینجوری شدم!شبیه مرده متحرک...سرما هم خوردم و دل و دماغ هیچ کاریو ندارم!چند روزی هست شبا خونه مامانم میخوابیم چون به محل کار همسرم خیلی نزدیکتره،، و کارش چند روزیه زیاد شده،روزا خودمو سرگرم تمیز کردن و خونه تکونی خونه مامانم میکنم تا بگذره،پریودم نامنظمه،خیلی عقب افتاده،حامله هم نیستم،،هروقت عقب میفته خیلی اعصابم خورد میشه و از لحاظ روحی به شدت بهم میریزم...۳،۴روزی هم هست نماز صبحم قضا میشه..انگار صبا غل و زنجیر به دست و پام بستن و نمیتونم تکون بخورم!خییییلیی حس بدیه!

امیدوارم این احساس ها بره و جاش حال و هوای خوب بیاد،،

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

شادی زندگیشادی زندگی
30 بهمن 97 8:13
منم چن وقتیه حالم خوب نیست الکی گریه میکنم ویا کولا پکرم...... این نیز میگذرد
درمورد پری هم بگم چون تواقدامی اینجوریه دکتر به منم همینو گفت ...بدن داره ایشالله اماده میشه تا دامنت رو سبز کنه
فاطمه
پاسخ
سلام ان شاءالله زود حالت خوب بشه..برای منم دعا کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشقانه می باشد