عاشقانه

منفی شد

1397/6/26 6:45
نویسنده : فاطمه
336 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب بیبی چک زدم منفی شد!آخرین پریودم ۲۳ مرداد بود...کلا نامرتبه...خیلی هم اینجوری رو اعصابه..همش جاریم جلوچشممه...میدونم آخرش از حسودی میمیرم😂😐

دیشب مراسم علی اصغر بود خیلی حس خاصی داشتم...واقعا من شنیدم اونایی که منتظر بچه دوم و سوم هستن هم وقتی دیر حامله میشن خیلی افسرده و بیطاقت میشن..حتی خواهرم یه بچه داشت یه و سال و نیم طول کشید تا دوباره حامله بشه خودش میگفت من به جاریم که بعد از ۲ ماه بچه سومشو حامله شده بود حسودی میکردم..حالا اونی که اصلا بچه نداره چی باید بگه...واقعا خیلی سخته..مخصوصا وقتی به این فکر میکنم که برادر شوهرم که ۵ سال از شوهرم کوچیکتره داره پدر میشه...اه اونا هم دیگه خیلی زود بچه دار شدن جاریم ۱۸،شوهرش۲۲!!اه😠عصبانیم...پاشم برم دکتر ببینم چی میگه...کاش حداقل زود پریود میشدم برا ماه بعد زود یه حرکتی میزدیم😞

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آزاده
26 شهریور 97 13:48
سلام دوست عزیز
قلبت را پر از روشنی کن حسادت را دور بریز برای همه آرزوی خوشبختی و سلامتی کن و ببین کائنات چطور اون عشق را به تو برمیگردونه 
دیدم که میگم آرام
فاطمه
پاسخ
بدشونو نمیخوام عزیز...🌷☺
فقط درددله...دعا میکنم براشون....ولی خب خوشمم نمیاد ادای مقدسا رو در بیارم..دوست دارم ساده و بی غل و غش احساسمو بگم..حتی شده فقط اینجا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشقانه می باشد