عاشقانه

پوچ

1399/9/13 23:26
نویسنده : فاطمه
229 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا خیلی احساس بدی دارم ،خیلی،احساس میکنم از همه چی عفب موندم از ذهن و افکارم و خودم خسته شدم محمد مغازه زده دائم دم مغازست نمیرسه به من و زندگی ،چندین روزه توی خونه ام،خستم عجیب!از همه چی،دلخوشی ای ندارم،محرم رازی ندارم!عصر بچه رو خواب کردم رفتم بیرون پارک سر کوچه،رو نیمکت ،یکم پیاده روی،گریه کردم،،،احساس پوچی دارم،احساس ناامیدی مطلق،احساس بی عرضگی،نتونستن،نخواستن،نشدن،،،حیف از امیدایی که ناامید شدن،حیف ...هیچ کاری نمیتونم بکنم هیچ سختی ای نمیتونم بکشم،افسرده شدم عجیب!چقد فک میکردم بعد از بیمارستان همه چی عالی میشه ولی خیلی بد بود،خیلی بد،الان مستاصل شدم مستاصل،پناهی ندارم...احساس پوچی و بیهودگی دارم،شاد نیستم،کسی بفکرم نیست ،خسته و کسل و تنهام،نمیدونم چاره چیه

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
25 آذر 99 1:45
ان شاءالله که همه چی درست میشه❤❤
یه مامانیه مامان
13 مرداد 00 8:38
سلام
حالتون خوبه؟
ان شاالله بهترید؟ 
آقا هادی گل گلاب چطوره؟ مرد شده؟ 😊
فاطمه
پاسخ
سلام،خیلی ممنون،شکر
شما خوبین؟😍
الحمدلله خوبه،ماه پیش واکسن ۱/۵سالگیشو زده
یه مامانیه مامان
24 مرداد 00 19:44
الحمدلله ما هم خوبیم خدا رو شکر پس دیگه رفت تا واکسن مدرسه اش ان شاالله😊 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشقانه می باشد