عاشقانه

تقاص

1398/7/19 13:11
نویسنده : فاطمه
220 بازدید
اشتراک گذاری

راستش تا حالا به اون صورت بهم ظلمی نشده که نتونم ببخشم و یا زندگیمو به اون صورت تحت تاثیر قرار بده و یا کسی کاری باهام بکنه که بخوام نفرینش کنم هرروز با تنفر ازش از خواب پاشم،،ولی راستش خیلی بدم میاد ازین حرف که خیلیا میگن فلانی به ما ظلم کرده و ما منتظریم نتیجه شو ببینه راستش ازین انتظار به معنای واقعی کلمه متنفرم!

و بدتر از اون اینکه اگر اون فرد مد نظر زندگی خوبی داشته باشه و شاد خوشحال باشه طرف ناراحت و شاکی که چرا زندگیش خوبه و خدا جوابشو نمیده!و حتما خدا خدای خوبی نیست!!واقعا این تفکر که خودمم نمیدونم استعداد دچار شدم بهش رو دارم یا نه برام زجرآوره و هیچ وقت ازینجور تفکر و اعتراضی خوشم نیومده

از خدا میخوام که این تفکر رو ازم دور کنه و کاری کنه بتونم به حق و درستی حق خودمو بگیرم و اگر حتی کسیو به خدا واگذار کردم همش منتظر یه اتفاق تلخ و عجیب و عریب و کلید اسراری براش نباشم!

گرچه توی این قضیه هم رسانه رو مقصر میدونم که خیلی جاها غلو آمیز کسیکه کوچکترین کاری کرده و حرفی زده به بدترین سرنوشت دچار میشه،این جمله امام علی یادم نمیره به این مضمون سپاس خدایی را که در شدت نقمت رحمتش رو نشون میده و در زیادی نعمتش عذابش رو!

امیدوارم خدا کمکمون کنه تا از افراد همیشه شاکی و متوقع و گلایه گذار به درگاهش نباشیم و افرادی که دائم دیگران رو لعن و نفرین میکنن!

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشقانه می باشد