عاشقانه

تصور ایده آل شما از آیندتون چیه؟

1398/1/16 2:58
نویسنده : فاطمه
271 بازدید
اشتراک گذاری

من تصور میکنم که خیلی آدم بهتری شدم...اخلاصم خیلی زیاد شده، به یقین رسیدم...گاهی خودمو تو نیمه شب در حال مناجات با خدا تصور میکنم و باهاش حرف میزنم،،و در عین حال تو زندگی روزمره خیلی آدم معمولی و گمنامی هستم،،،همیشه اخه دوست داشتم که ظاهر زندگیم خیلی معمولی باشه و بدون چیز خاصی ولی پیش خدا اجر و قرب داشته باشم،اهواز که رفتیم توی قرارگاه کنار شهدای گمنام هم همینو بهشون میگفتم،،،مثل همونایی که امام علی میگن توی زمین گمنامن و توی آسمانها معروف...!

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

fatemeh
16 فروردین 98 9:41
سلام نازنینم
ان شاءالله به ایده آلات می رسی😍
فاطمه
پاسخ
سلام علیکم
خیلی ممنون😍
فتانهفتانه
16 فروردین 98 11:32
احساس میکنم امسال به خدا خیلی نزدیک تر شدم به دلیل کاری که دارم و به مردم کمک میکنم و انها را درک میکنم . امساس با برنامه ریزی بهتری به هدفم نزدیکتر میشم . خدایا شکرت که همیشه در کنارم هستی .  با تمام وجودم دوستت دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشقانه می باشد