عاشقانه

اندراحوالات زندگی

1397/4/3 12:16
نویسنده : فاطمه
260 بازدید
اشتراک گذاری

۳ماه و نیم از شروع زندگی مشترکمون گذشته...دارم سعی میکنم مدیریت زندگی رو بخوبی بدست بگیرم...و تجربه کسب کنم....اول زندگی بنظرم کارای خونه خیلیه...کابینت هامو کم کم میریزم بیرون و اونجوری که میخوام و لازم دارم میچینم...خیلی هم زمان میبره...تمیز کردن بالکن ها و رسیدگی به گل و گیاه...دو روز دیگه نمایشگاه گل و گیاه شروع میشه میخوام برم چنتا گلدون خوب و قشنگ برای خونه بخرم😊کابینت ها هم داره کم کم تموم میشه...شستن ملافه و روبالشی هم تو برناممه..دلم میخواد یکی دوتا تابلوی قشنگ هم داشته باشم...و یه سری خرید های جزئی!حتی دوست دارم تمام مواد غذایی مونده ی یخچال تموم بشه دوباره برم تازه و نو بخرم😁...دیروز پریود شدم... روز قبل از پاک شدن میرم اپیلاسیون و اصلاح صورت و ابرو و رنگ ابرو و کوتاهی مو....بعدش هم غسل و حمام...خیلی بعد از پریود حس خوبی دارم..یه حس سبکی و پاکی...این ماه جلوگیری نکردیم ولی خب برای بچه هم اقدام نمیکنیم!!!!خیلی عجیبه نه؟🤔🤔

شما هم احساس کردین که کارای خونه تمومی نداره؟؟هرچی کار میکنم تموم نمیشه...آرزومه کارای خونه رو تموم کنم برم برسم به یه کار دیگه..برم دنبال گرفتن گواهی نامه و کتابخونی و شعر و باشگاه...ولی مگه تموم میشه!!

خریدن یه عالمه لباس و مانتو هم توی برناممه ..دوست دارم یکم بیشتر به تیپم برسم..هم توی خونه هم بیرون!

از لحاظ برنامه های مذهبی هم همینطور..که دیگه نگم که ریا نشه😁

بعد هم اگه خدا بخواد بریم توی اقدام برای بچه دار شدنننننننن😍😍😍😍😍

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
3 تیر 97 14:44
آنقدر خونه تازه عروس رو دوست دارم.... انشاللله خوشبخت بشید😍😍😍😍😍
فاطمه
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشقانه می باشد