عاشقانه

ختم برای بارداری

1398/4/10 0:48
نویسنده : فاطمه
313 بازدید
اشتراک گذاری

چنتا ختم برای بارداری پیدا کردم گفتم اینجا بزارم که داشته باشم،،به امید خدا شروع کنم به انجام دادن😊

ختم ۱۴۰ بار سوره مومنون

یبار که رفته بودیم حرم امام رضا علیه السلام یکی از خادما متوجه شد من بچه میخوام دستمو گرفت با خودش برد تو اتاقکش یه دست نوشته داد گفت اینو انجام بده انشالله خدا بهت بچه بده این بود=

به مدته 40روز آیه ی 59تا 64سوره مبارکه نمل خوانده شود هر روز یکی اضافه شود

یعنی روز اول یکبار

روز دوم دوبار

روز سوم 3بار...

همینجوری تا روز چهلم که40باره

بعدش که برگشتیم گذاشتمش لای قرآن تا یکسال سراغش نرفتم بعده یسال گفتم منکه همه کار کردم نشد اینم امتحان کنم خدا شاهده روز چهلمش بیبی چکم مثبت شد

این کارو به همرا دعای پست قبلم باهم..

البته من آی یو آی کردم که همه حتی دکترم میگفتن دلتو زیاد خوش نکن چون ریسکش خیلی کمه ولی اگه خدا بخواد کار نشد نداره

*هر کسی اول ماه محرم ( که جمعه میشه) رو روزه بگیره و قبل از اینکه افطار کنه بگه : 
الهم بحق کهیعص (آیه اول سوره مریم) ادرکنی 

حتما بچه دار میشه 

این روایت از حضرت زکریاست 
روزی که ناامیدانه روزه بوده و سر سفره افطار نشسته بوده و جبرئیل بر او نازل میشود که این آیه ( یا همان حروف رمز را بخواند) بعد از این ماجرا بشارت ولادت فرزندی پسر به او داده میشود. 
و اون روز همان اول محرم است.

دوستای گلم برای بچه دار شدن سوره ی بقره معجزه می کنه یکی از اقوام ما هفت سال بود حامله نمی شد و حتی امریکا و اروپا هم برای علاج رفت و انواع اقسام قرص ها و داروها رو امتحان کرد اما نتیجه نمی داد تااینکه یه خانم فوق العاده مومن بهش پیشنهاد داد که روزانه بقره بخونه یعنی هر روز یک ختم کامل(بقره 48 صفحه است)و این اشنای ما هنوز سه ماه نشده بود حامله شد و بعد از نه ماه دو تا گل پسر به دنیا اورد 
سوره بقره برای شفای مریضی و هر مشکل دیگه معجزه می کنه و رسول الله علیه الصلاه و السلام هم به اون توصیه کردند. 


یه پیشنهاد هم خودم بهتون میدم ... 40 روز از ته دلت واسه 40 نفر که میدونی مشکل بچه دار شدن دارن دعا کـــــــن 
حالا هرچی خودت راحتی مثلا 40 تا نماز غفیه، 40 تا نماز امام زمان، 40 تا یس و ... هر چی که به دلته ... روز 41م هم واسه خودت دعا کـــــــن ... 

سوره مزمل را روی یک کاغذ نوشته و آن را همیشه همراه خود داشته باشید. و همچنینی هرروز سوره مزمل را بخوانید.
انشالله همه مون این ماه نتیجه بگیریم

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

fatemeh
10 تیر 98 23:08
نبودی خواهر جون.
چه خبر؟
فاطمه
پاسخ
سلام فاطمه جان
دو سه هفته ای مریض بودم
fatemeh
11 تیر 98 11:19
ای وای من خدا بد نده عزیزم.
الان بهتری؟
فاطمه
پاسخ
اره الحمدلله🙂
طاهرهطاهره
23 تیر 98 0:25
عزیزم خیلی اتفاقی وبلاگتودیدم.مامانم فرداداره میره حج.بهشون گفتم برای شماهم دعاکنه.من به خوندن نمازشب وطلبیدن حاجت خ معتقدم.فقط همون سه رکعت آخرشم میخوندم وهمچنین زیارت عاشورا.آرزومیکنم هرچه زودتربه آرزوت برسی💞
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم،،خیلی لطف میکنی،،منم این روزا زیارت عاشورا میخونم...
التماس دعا
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
20 شهریور 98 2:32
انشالله هر چ زودتر ب مراد دلت برسی
فاطمه
پاسخ
خیلی ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشقانه می باشد