عاشقانه

راهی

1397/8/1 21:51
نویسنده : فاطمه
453 بازدید
اشتراک گذاری

همسرم ان شاءالله فردا راهی میشه برای پیاده روی اربعین،ان شاءالله به سلامتی بره و برگرده...منم درگیر کارای خونه داری و تمیزکاری هستم..از فردا ان شاءالله میرم خونه مامانم..دارم الان پته میدوزم؛یه روتختی بافتنی هم دارم اونو هم میخوام تموم کنم،روزه ها و نماز های قضای تازگی هم باید تا ۴،۵ماه دیگه انجام بدم،امروز با همسری بالکن رو تمیز کردیم خیلی حس خوبی دارمآرام

خواهرشوهرمم درگیر پایان نامه ی فوق لیسانسشه..ان شاءالله تا بهمن باید دفاع کنه و تمومش کنه..خدا کمکش کنه..بعدش هم احتمالا میخواد بچه دار بشه..ان شاءالله خدا بهش بچه سالم و صالح بده..منم فعلا قصدی ندارم بعد از یه سری اتفاقا..احتمالا چندی بعدتر از خواهرشوهرم بچه دار بشم...منو خواهر شوهرو برادر شوهرم توی یه سال ازدواج کردیم...جاریمم یه گل پسر باردارهآراممحبتخدا به حق علی بچشو حفظ کنه و به سلامتی دنیا بیاد...

این چند روز خیلی درگیر بودم خیلی پرپت(اصطلاح محلیخندونک)شدم باید برم اپیلاسیون و اصلاح صورت و ابرو..قراره همسری از سفر بیاد سوپرایزش کنم..بعد از مدت ها بالاخره دفترچه بیمه هم گرفتم..خیلی خوشحالممنتظر

ان شاءالله خدا همه ی مریضا رو شفا بده

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
2 آبان 97 8:23
التماس دعا🌷
فاطمه
پاسخ
سلامت باشین..محتاجیم به دعا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشقانه می باشد