عاشقانه

طی سانتکس

1397/6/22 14:08
نویسنده : فاطمه
660 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از کسایی که توی اینستاگرام دنبال میکنم یه خانوم خیلی باسلیقه و تمیز هست خیلی انرژی مثبت ازش میگیرم یه خونه تمیز و مرتب داره..منم ازش یاد گرفتم و سعی میکنم خونه رو تمیز کنم دیروز رفتم یه طی سانتکس مدل ماکارونی خریدم...اینقدر ذوق داشتم!اهمه جارو باهاش طی کشیدم میگفت خیلی عالیه و کمیابه جالبه توی هایپر سر کوچمون داشت منم خریدم...میخوام برم برای مامانم و خواهرم بخرم...طی رو بشورین و نمش رو بگیرین یه قطره مایع ظرف بهش بزنید و طی بکشین!

تازه خونه خودم تموم شد مامانم رفته مسافرت من اومدن دارم اینجا رو تمیز میکنم...وای که چقدر کار هست اینجاا..ولی خب خیلی حس خوبی بهم میده..دوست دارم خیلی اینجا رو تمیز کنم

واقعا پاک کردن خاک و دور ریختن آشغال ها و وسایل بدرد نخور خیلی حس مثبت و خوبی به آدم میده...سینک هم باید با سرکه و جوش شیرین و مایع ظرف بشورم تا براق بشه🌷

کابینتا پر از جرم و کثیفی بود یعنی با سیم میکشیدم چربی و چرک فیتیله میشد میریخت پایین..تازه وقت نمیشه توی کابینتا رو تمیز کنم ..فقط یه سری کارای کلی و تو چشم...امیدوارم مامانم ببینه خوشحال بشه

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
23 شهریور 97 12:54
عالیه👌
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشقانه می باشد