عاشقانه

کیت تخمک گذاری

1397/6/14 1:18
نویسنده : فاطمه
391 بازدید
اشتراک گذاری

من شب ۱۴ سیکلم کیت زدم ولی فقط یه هاله فوق العاده کمرنگ افتاد

امروزم که روز ۲۲ سیکلم هست بازم همینطور شد...نمیدونم چرا پررنگنشد!!نوشته بود اگه پررنگ نمیشه شاید نشانه مشکلات ناباروری باشه و باید به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید🤔

یعنی ممکنه خانمی اصلا تخمک آزاد نکنه با اینکه پریودمیشه؟

این ماه اولین ماه اقداممه...این یه هفته کربلا بودم اونم از نوع سفر دانشجوییشب عید غدیر هم نجف پیش امام علی که واقعا صفایی داشت..خیلی خوب بود...یه عالمه دعا کردم حتی لباس بچه خریدم و بردم اونجا تبرک کردم ..خواهرمم که حامله ست لباس خرید که ببرم براش تبرک کنم..خیلی سفرای دانشجویی سفرای خوبیهستن ...امیدوارم قسمت همه بشه🌷

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشقانه می باشد