عاشقانه

خدایا بدون محمد نمیتونم..

1397/5/24 4:13
نویسنده : فاطمه
529 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا خیلی مواظب محمد من باش...من خیلی دوسش دارم..مواظب ما و زندگیمون باش...چقدر بعد از عقدم حساس شدم!!هم روی محمدم که اول شخص زندگیمه هم روی خانوادم...اصن به نبودشون نمیتونم فکر کنم..یه لحظه میاد تو ذهنم دیوونه میشم و سریع فکرمو منحرف میکنم! خدایا بلا و غم و مشکلات رو از زندگی همه دور کن همه ی همه!تو بزرگی تو کریمی..ظهور امام زمانمونو برسون یا رب

چقدر این دعا رو دوست دارم کاما کامله یه دعا برای همه ی انسان هاست..

اللَّهُمَّ أَدْخِلْ عَلَى أَهْلِ الْقُبُورِ السُّرُورَ

اى خدا تو بر اهل قبور نشاط و سرور عطا كن

اللَّهُمَّ أَغْنِ كُلَّ فَقِيرٍ اللَّهُمَّ أَشْبِعْ كُلَّ جَائِعٍ‏

خدايا هر فقير را بى‏ نياز گردان خدايا هر گرسنه را سير گردان

اللَّهُمَّ اكْسُ كُلَّ عُرْيَانٍ اللَّهُمَّ اقْضِ دَيْنَ كُلِّ مَدِينٍ‏

خدايا هر برهنه را لباس پوشان خدايا دين هر مديونى را ادا فرما

اللَّهُمَّ فَرِّجْ عَنْ كُلِّ مَكْرُوبٍ اللَّهُمَّ رُدَّ كُلَّ غَرِيبٍ اللَّهُمَّ فُكَّ كُلَّ أَسِيرٍ

خدايا هر غمگينى را دلشاد ساز خدايا هر غريبى را به وطن باز رسان خدايا هر اسيرى را آزاد گردان

اللَّهُمَّ أَصْلِحْ كُلَّ فَاسِدٍ مِنْ أُمُورِ الْمُسْلِمِينَ‏

خدايا مفاسد امور مسلمانان را اصلاح فرما

اللَّهُمَّ اشْفِ كُلَّ مَرِيضٍ اللَّهُمَّ سُدَّ فَقْرَنَا بِغِنَاكَ اللَّهُمَّ غَيِّرْ سُوءَ حَالِنَا بِحُسْنِ حَالِكَ‏

خدايا هر مريض را شفا عنايت كن خدايا به غناى خود جلو فقر ما را ببند خدايا بديهاى حال ما را به خوبى صفات خودت تغيير ده

اللَّهُمَّ اقْضِ عَنَّا الدَّيْنَ وَ أَغْنِنَا مِنَ الْفَقْرِ إِنَّكَ عَلَى كُلِّ شَيْ‏ءٍ قَدِيرٌ

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان و بابامامان و بابا
24 مرداد 97 5:49
دنیا فانی است به ابدیت فکر کن....به سالهای بی نهایت ما و خدا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشقانه می باشد